Onze servicemonteur is het visitekaartje van Simplus en Rens geeft aan dat hij het dagelijkse contact met de klant leuk vindt. “Na 5 jaar ben ik een vertrouwd gezicht en stelt men mijn advies over de veiligheid op prijs”, aldus Rens. Vooral de verscheidenheid in de werkzaamheden en de diversiteit van klanten maakt het werk elke dag weer leuk. De basis is het onderhoud van de brandblusser, brandslanghaspel en noodverlichting. Daarnaast heb ik in de Dordrecht ook veel klanten met reddingsvesten en AED’s die ook nagekeken moeten worden.
Rens geeft aan dat Simplus een prettige open werksfeer heeft waar veel is geregeld van uit het kantoor.
In zijn vrije tijd gaat hij graag naar de fitness om met zijn vrienden te sporten. Als werkgever biedt Simplus de medewerkers de mogelijkheid tegen gereduceerde tarieven te sporten, zodat iedereen de mogelijkheid heeft om ook naast het werk te ontspannen.
Op de vraag hoe Rens de toekomst ziet antwoordt hij “ Het lijkt me leuk om mezelf in de toekomst verder te ontwikkelen als projecteringsdeskunige, zodat ik klanten uitgebreider kan adviseren”.